“A viagem não acaba nunca. Só os viajantes acabam. E mesmo estes podem prolongar-se em memória, em lembrança, em narrativa.
...
O fim duma viagem é apenas o começo doutra.. É preciso voltar aos passos que foram dados, para os repetir, e para traçar caminhos novos ao lado deles. É preciso recomeçar a viagem. Sempre.” (Saramago)
...
O fim duma viagem é apenas o começo doutra.. É preciso voltar aos passos que foram dados, para os repetir, e para traçar caminhos novos ao lado deles. É preciso recomeçar a viagem. Sempre.” (Saramago)
Tiñas razón. Todos somos libres de esnafrarnos.
9 comentários:
Andivestes por Amsterdam?!!!
o 19 marcho a BCN con Piiiiiiiiiii :D :D :D!!!
Saramago é incrible :')
"y vuelo vuelo sin un lugar a salvo en el que poder detenerme"
Qué envexa me dás transitando polas rúas de Amsterdam! Mágoa non termos por aquí eses cofee-shops e demais praceres carnais...
En fin, alomenos posuímos a imaxinación (que nos leva aos lugares soñados, gardados na retina) e as palabras (como as túas) que nos salvan.
Fermosa cidade Amsterdam, sen dúbida unha das miñas prosimas recaladas polo norte do vello continente.
Un saudo e sorte.
Amsterdam...non quixera morrer sen visitá-los seus encantos. Un saúdo
V I A J A R
;)
Qué suerte :(... Yo también quiero!!! I'm back on USSR!!!!!Always accross the universe... Los viajes por la imaginación también pueden valer a veces, no Ros?
Sinto dissentir, Ro, mas penso que ao sermos humanos nom temos a liberdade de esnafrar-nos, senom a obriga de o fazer. É uma de tantas louças que levamos sobre nós. Em todo caso, o que si temos é a liberdade e a maravilhosa possibilidade de nom estarmos sós quando nos toca, que pra iso estamos os amigos, nom?
E logo que parte da velha Europa ainda te falta por conhecer?
Uma grande aperta dum home feito anacos pelo estrés e as voltas da vida. Que tal todo por alá? Espero que xenial. Bicos e até pronto, espero.
Sorpréndeme atopar a alguén pola rede fan de Saramago. Pensaba que éramos unha especie en perigo de extinción, ou mellor dito xa extinguida!
Un saúdo
En Amsterdam? y por qué yo sin saber de tí y de tu blog?
:) besos pequeña Ros!
Postar um comentário