24/01/2009

- DARDOS -




"Com o Prémio Dardos reconhecem-se os valores que cada blogger, emprega ao transmitir valores culturais, éticos, literários, pessoais, etc., que, em suma, demonstram sua criatividade através do pensamento vivo que está e permanece intacto entre suas letras, entre suas palavras. Esses selos foram criados com a intenção de promover a confraternização entre os bloggers, uma forma de demonstrar carinho e reconhecimento por um trabalho que agregue valor à Web"
Todas as grazas do mundo para o Santo-máis-evolucionado que un ser humano pode coñecer.
E ameazo co meu dardo de tinta a:

Promontorium Nerium, por escribir a historia dos confíns da nosa patria.
Como las flores bajo la nieve, por sepultar os versos máis fermosos.
de medievalismo y otras aventuras, por Emiliano Zapata.

5 comentários:

ŁıĐįĄ ßãŌ disse...

Moitas grazas Rosalía! :)

Xoán S. Pazos disse...

Moitísimas gracias polo recoñecemento! Este tipo de cousas son as que animan a un a seguir adiante cun proxecto. E parabéns tamén a ti por recibir o premio de parte de Brais.
Un saudiño e gracias de novo!!

Lux Lagóstena disse...

coño Ross, menos mal que te pasaste por el blog de Nela porque sino podría estar meses y meses sin saber el tuyo...

me alegro de haberte encontrado :)

juvman disse...

Superada a tardança...
Por Emiliano Zapata? Vaia, pois pelo que seja, muito obrigado pelo dardo. Sempre é bom saber que nom escrivo só pra min e que há colegas que também desfrutam do meu blogue. E perdoa a tardança, mas ando até o tope. Quedam pendentes as minhas eleçóns, mas xa chas farei saber. De novo, obrigadísimo.
Companheira, manhá andarei pela tarde na faculdade, por se tes um anaco pra tomarmos o CHÁ, que marchas pela noite, nom? Se podes, segue o procedimento já conhecido ;-)
Uma aperta.

juvman disse...

Colegagalega, finalmente cumprim coa minha tarefa de seguir a cadea dos dardos. Perdoa a tardança. Uma aperta e obrigado de novo.